experiencial

Ξέρεις από Experiential;

September 26th, 2018 Posted by Uncategorized No Comment yet
Ουσιαστικά, “το experiential marketing είναι η διαδικασία του εντοπισμού και της ικανοποίησης των αναγκών και φιλοδοξιών του πελάτη κερδοφόρα, προσελκύοντάς τον μέσω διμερών πρακτικών επικοινωνίας που δίνουν ζωή στην προσωπικότητα της μάρκας και αξία στο κοινό-στόχο”.
Υπάρχουν πολλές δυνατότητες αλλά τι θα μπορούσε να είναι καλύτερο από το να θυμούνται οι πελάτες την εταιρεία και την εκδήλωση με τη χρήση ενός photo booth στα πλαίσια μίας προσωποποιημένης εμπειρίας στον δυνητικό πελάτη;
Στους καταναλωτές αρέσει να ξέρουν πως είναι σημαντικοί για μία εταιρεία. Επίσης, απολαμβάνουν ιδιαίτερα τα δωρεάν σουβενίρ όπως τα φωτογραφικά strips, μία έξυπνη και οικονομική λύση.
Η αλληλεπίδραση με ένα photo booth σίγουρα μένει αξέχαστη, μεγάλα χαμόγελα, φίλοι, συνεργάτες, όλα απαθανατισμένα σε φωτογραφίες που θα αντανακλούν για αρκετό καιρό την ατμόσφαιρα της εκάστοτε εκδήλωσης.
Σε έναν κόσμο γεμάτο εταιρείες και επιχειρήσεις, θα πρέπει οι ενέργειες που γίνονται για το marketing να κάνουν τη διαφορά. Στη σημερινή εποχή των απρόσωπων σχέσεων η διαφορά γίνεται με το να προσφέρετε στους πελάτες σας μία διασκεδαστική και προσωποποιημένη εμπειρία που θα τον κάνει να θυμάται με χαρά την εταιρεία με την οποία ήρθε σε επαφή.