Nέα χρονιά, νέες προκλήσεις. Αλλά δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσετε τη νέα χρονιά, από το να διασκεδάσετε με τους συναδέλφους σας, σε ένα εταιρικό πάρτυ για την κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας. Ένα πάρτυ που θα συζητηθεί πολύ και θα σας μείνει αξέχαστο!
Όμως, ποια είναι τα απαραίτητα συστατικά για να διοργανώσετε το τέλειο εταιρικό πάρτυ; Η SoundVoice και η MyPhotobooth είναι εδώ για να σας προτείνουν 4+1 συμβουλές για να μετατρέψετε μια απλή εταιρική εκδήλωση για κοπή πίτας σε πραγματική εμπειρία.
Βήμα 1 – Επιλέξτε το κατάλληλο μέρος
Ανάλογα με τον αριθμό των καλεσμένων σας, η επιλογή του χώρου για το πάρτυ είναι πολύ σημαντική. Εάν ο επαγγελματικός σας χώρος είναι αρκετά μεγάλος για να φιλοξενήσει ένα πάρτυ, τότε με τη σωστή διακόσμηση και τον σωστό φωτισμό θα μπορέσετε πολύ εύκολα να τον μετατατρέψετε σε χώρο διασκέδασης. Εάν όμως οι καλεσμένοι σας είναι πολλοί ή ο χώρος σας δεν ενδείκνυται για τέτοιες εκδηλώσεις, τότε ίσως θα πρέπει να σκεφτείτε πολύ σοβαρά να επιλέξετε κάποιο All day cafe ή ένα Bar για να φιλοξενήσει το πάρτυ σας. Ανάλογα λοιπόν με την περιοχή σας, μπορούμε να σας βοηθήσουμε να επιλέξετε τον σωστό χώρο.
Βήμα 2 – Ποτό και φαγητό
Μην το σκέφτεστε: η διασκέδαση ξεκινάει από το φαγητό και το ποτό. Μπουφές με μεζεδάκια, finger foods, αλμυρές και γλυκές μπουκίτσες που θα συνοδεύουν τα ποτά σας. Μη διστάσετε να συμβουλευτείτε έναν event planner για να σας καθοδηγήσει στην σωστή επιλογή, ανάλογα με τα γούστα σας και το budget σας. Μπορείτε να έχετε μέχρι και τον δικό σας mixologist που θα σας ετοιμάζει απίθανα coctails ή έναν private chef που θα σας σερβίρει απίστευτες λιχουδιές. Και προσοχή, μην ξεχάσετε την πίτα!
Βήμα 3 – Μουσική παρακαλώ
Πάρτυ χωρίς μουσική, δεν είναι πάρτυ! Οι μουσικές επιλογές σας είναι καθοριστικές για την επιτυχία της εκδήλωσης, οπότε συμβουλευτείτε έναν ειδικό ή εμπιστευτείτε τη διασκέδασή σας σε έναν επαγγελματία Dj ή σε ζωντανή μουσική. Η SoundVoice, που εξειδικεύεται στην κάλυψη όλων των αναγκών σχετικά με το entertainment, θα σας δώσει τη λύση. Μουσικά συγκροτήματα που θα παίζουν live κατά τη διάρκεια του πάρτυ σας ή Dj με τη μουσική που θέλετε εσείς να σας διασκεδάσει, μαζί με την σωστή εγκατάσταση για ήχο και φωτισμό, θα κάνουν το πάρτυ αξέχαστο!
Βήμα 4 – Say Cheese
Πάρτε τους συναδέλφους σας αγκαλιά, φορέστε τα πιο διασκεδαστικά party props και χαμογελάστε μπροστά στην κάμερα του MyPhotobooth. Σε λίγα μόνο δευτερόλεπτα θα κρατάτε εκτυπωμένη τη φωτογραφία σας, αλλά η ανάμνηση θα μείνει για πάντα. Αστείες πόζες, πειράγματα μπροστά στον φακό, στιγμιότυπα που θα τα θυμάστε για καιρό. Και ταυτόχρονα, μπορείτε να λαμβάνετε τις φωτογραφίες στο email σας και να τις κάνετε share στα social media σας. Total fun!
Βήμα +1 – Η πίτα, of course!
Ναι, η αφορμή για το εταιρικό πάρτυ: η πίτα. Δεν αρκεί μια απλή πίτα, επιλέξτε ένα γλυκό που θα μετατραπεί στο hot spot της βραδιάς. Απίθανες ζαχαροπλαστικές δημιουργίες, συνοδευόμενες από θεματικά σερβίτσια και ποτά και -βεβαίως- με εταιρικά δώρα, που θα σας κάνουν να ζητήσετε και δεύτερο κομμάτι. Βρείτε το φλουρί, φορέστε στον τυχερό που θα βρει το φλουρί το καπελάκι “King of the night” και ζήστε μοναδικές στιγμές.
Κι όλα αυτά, γιατί η ζωή είναι μικρή και δεν μας επιτρέπεται να μη τη ζούμε στα άκρα! Και γιατί με κάθε ευκαιρία πρέπει να διασκεδάζουμε, να γελάμε και να μετατρέπουμε την καθημερινότητα σε στιγμές απόλυτης διασκέδασης και σε αξέχαστες αναμνήσεις.