Το ελληνικό κοινό έχει μία ιδιαίτερη σχέση με τους Scorpions. Όσες φορές και αν έρθουν, πάντα θα έχουν την ανταπόκριση που θέλουν γιατί έχουν δείξει και οι ίδιοι πως όντως αγαπούν το κοινό τους στην Ελλάδα.
Ένα τέτοιο γεγονός, αρκετά διαφημισμένο, αποτέλεσε μεγάλη ευκαιρία για τις εταιρείες να υλοποιήσουν μία προωθητική ενέργεια πριν τη συναυλία.
Αυτή την ευκαιρία εντόπισε και η ΕΖΑ για να προωθήσει τα προϊόντα της. Η καμπάνια της πλαισιώθηκε από την συνεργασία της με το MyPhotobooth και δεν θα μπορούσαμε να είμαστε περισσότερο περήφανοι για αυτό.

Σκοπός ήταν να δοθεί ένα αναμνηστικό από την συναυλία των αγαπημένων τους Scorpions στους fans τους. Στο περίπτερο έξω από το Καλλιμάρμαρο στάδιο όπου πραγματοποιήθηκε η συναυλία έγινε ένα πάρτυ όπου υπήρχε live μουσική, άφθονη μπύρα, hot dogs και φυσικά τα photo booths.
Επιπλέον, το κοινό είχε τη δυνατότητα να βγάλει κινούμενες εικόνες και να τις λάβει στο προσωπικό του mail ενώ παράλληλα μπορούσε να εκτυπώσει φωτογραφίες όπου ψηφιακά συνυπήρχε μαζί με τους Scorpions!

Ως αποτέλεσμα, όσοι έλαβαν στο mail τους τις εικόνες είχαν τη δυνατότητα να τις μοιραστούν στα social media τους ενώ παράλληλα η φυσική μορφή των φωτογραφιών αποτελεί ένα αναμνηστικό από την συγκεκριμένη εκδήλωση. Αποτυπώνεται η ατμόσφαιρα που επικρατούσε εκείνη τη στιγμή και υποσυνείδητα γίνεται η σύνδεση με την εταιρεία που τους το προσέφερε.
Η ΕΖΑ κατάφερε μέσω της επιτυχούς συνεργασίας της με το MyPhotobooth, στο περίπτερό της έξω από τη συναυλία των Scorpions, να κάνει το κοινό της συναυλίας να τη θυμάται. Με την προσθήκη του στοιχείου της διασκέδασης έγινε περισσότερο οικεία στο κοινό. Γιατί τελικά, αυτό είναι και το στοίχημα που πρέπει να κερδίσουν οι εταιρείες στο πλαίσιο του ανταγωνισμού, να προσφέρουν μία προσωποποιημένη εξυπηρέτηση στους πελάτες τους. Και αυτό επιτεύχθη με τη συμβολή του MyPhotobooth!
